piątek, 10 lutego 2012

Let the game begin!

Słowem wstępu.
Ludzie mówią, że początki są ponoć trudne. Nigdy nie blogowałem, więc mam nadzieję, że nie będzie to blog "jednego sezonu". Choć ta forma wypowiedzi kojarzy mi się przede wszystkim 
z tandetnym wylewaniem łez na tenbitowskiej platformie, od paru miesięcy obserwując "dzienniki" innych, stwierdziłem, że może być to jednak wartościowe. 
Tak więc i ja chciałbym podzielić się ze światem swoimi spostrzeżeniami, uwagami na różne nurtujące mnie tematy. 
Kim jestem i o czym chciałbym pisać?
Jestem dwudziestoparoletnim chłopakiem, którego hobby (jak pewnie wielu milionów na tym świecie) to muzyka. Nie jestem tylko biernym pasjonatem  - zasłuchującym się w setki płyt (a raczej trafniej na dzisiejsze czasy wskazując - mp3-ek), ale również muzykantem. Trochę komponuję, nagrywam, produkuję, ale tutaj nie chciałbym pisać o "swojej muzyce" (choć czasem pewnie o czymś wspomnę), ale o materiale z szeroko pojętej popkultury. 
Popkultury, ponieważ nie jestem alternatywnym freak'em, ale też i mainstream'ową chorągiewką. Zwracam uwagę po prostu na to, na co nakierują mnie moje uszy i intuicja. 
Słowem zakończenia.
Bo przecież o gustach się nie dyskutuje?!
   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz